مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 17:402021-10-20اقتصادي

15 سامانه خورشیدی قابل حمل به عشایر بم واگذار شد


15 سامانه خورشیدی قابل حمل به عشایر بم واگذار شد.

- ایسنا/کرمان رییس اداره برق شهرستان بم گفت: 15 سامانه خورشیدی قابل حمل به عشایر بم واگذار شد.

صدیقی 28 مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 15 سامانه خورشیدی قابل حمل به عشایر کوچ رو در منطقه دشت دریجان از توابع شهرستان بم واگذار شد.

وی اعتبار این سامانه ها را یک میلیارد و 330 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این سامانه ها از محل اعتبارات داخلی شرکت نیروی برق تامین شده و هرکدام از این سامانه ها قابلیت تولید 100 وات برق را دارند که روشنایی حداقل چهار لامپ کم مصرف، شارژ چراغ قوه و گوشی تلفن همراه را تامین خواهد کرد .

صدیقی تصریح کرد: سامانه های خورشیدی به عشایر مناطق دشت دریجان، اناران و گوک توسط شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان واگذار شده است.

وی بیان کرد : عمده قیمت این پنل ها توسط شرکت توزیع برق جنوب تامین و تنها 10 درصد قیمت تمام شده پنل ها از سوی عشایر پرداخت شده است.

رییس اداره برق بم گفت: یکی از اولویت ها برای جامعه عشایر، تأمین و توسعه پنل های خورشیدی است و ایجاد و استقرار پنل های خورشیدی در بین عشایر کمک شایانی در خدمات رسانی به این قشر می کند.

وی یادآور شد: این مزیت به مصرف کننده کمک می کند تا بدون نیاز به متخصص، به راحتی خود بتواند این سیستم خورشیدی را نصب و از آن استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 سامانه خورشیدی قابل حمل به عشایر بم واگذار شد

15 سامانه خورشیدی قابل حمل به عشایر بم واگذار شد