مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 17:252021-10-20پزشكي

بیمارستان 272 تخت خوابی تربت حیدریه به بهره برداری می رسد


رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از بهره برداری از بیمارستان 272 تخت خوابی این شهرستان خبر داد و گفت: این بیمارستان کامل ترین بیمارستان دولتی در نوع خود در سطح کشور است که با حضور وزیر بهداشت افتتاح خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از بهره برداری از بیمارستان 272 تخت خوابی این شهرستان خبر داد و گفت: این بیمارستان کامل ترین بیمارستان دولتی در نوع خود در سطح کشور است که با حضور وزیر بهداشت افتتاح خواهد شد.

حسین ابراهیمی پور در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: این بیمارستان عمومی در 6 طبقه، هشت اتاق عمل و 12 بخش آماده بهره برداری است.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان امام حسین(ع) تربت حیدریه دارای ICU با کامل ترین تچهیزات است، ادامه داد: همچنین این بیمارستان از دستگاه فوق العاده پیشرفته سی تی اسکن هم برخوردار است.

ابراهیمی پور به قرارگیری شهرستان تربت حیدریه در کریدور جنوب به شمال کشور اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه این شهرستان در مسیر زائران امام رضا(ع) قرار دارد، بیمارستان امام حسین(ع) تربت حیدریه آمادگی خدمات به بیماران ترومایی را خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در این بیمارستان پد اورژانس هوایی هم در نظر گرفته شده، تصریح کرد: کارهای لازم برای راه اندازی اورژانس هوایی در شهرستان تربت حیدریه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان 272 تخت خوابی تربت حیدریه به بهره برداری می رسد

بیمارستان 272 تخت خوابی تربت حیدریه به بهره برداری می رسد