مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 16:502021-10-20سياسي

شناسایی پروژه های معطل مانده گردشگری پایتخت/تهران شهر هویت باخته ای است


در نشست رییس کمیته گردشگری شورای ششم شهر تهران با متخصصان این حوزه مسائلی از قبیل بی توجهی به هویت تهران و ری، ناشناخته ماندن اماکن گرشگری برای شهروندان تهرانی، - در نشست رییس کمیته گردشگری شورای ششم شهر تهران با متخصصان این حوزه مسائلی از قبیل بی توجهی به هویت تهران و ری، ناشناخته ماندن اماکن گرشگری برای شهروندان تهرانی، فقدان موزه تخصصی برای ری و تهران و همچنین نگاه اداری به اماکن فرهنگی و گرشگری پایتخت مطرح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست هم اندیشی سید احمد علوی، رییس کمیته گردشگری شورای ششم شهر تهران با متخصصان حوزه گردشگری پایتخت امروز برگزار شد.

در این نشست استاد نصرالله حدادی از متخصصان حوزه تهران شناسی، دکتر احمد ابوحمزه، استاد تاریخ ری و تهران، رضا دبیری نژاد، مدیر موزه ملک، علیرضا عالم نژاد متخصص حوزه تهران گردی و محمد یزدانی، رییس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان تهران به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود در خصوص گردشگری در تهران پرداختند.

ساختمان های تهران فاقد هویت ایرانی – اسلامی نصرالله حدادی تهران شناس در این نشست با بیان اینکه وضعیت گردشگری تهران باید از وضعیت سردرگمی خارج شود، گفت: تهران شهر هویت باخته ای است که لحظه به لحظه به این هویت باختگی اصرار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی پروژه های معطل مانده گردشگری پایتخت/تهران شهر هویت باخته ای است

شناسایی پروژه های معطل مانده گردشگری پایتخت/تهران شهر هویت باخته ای است