مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 16:402021-10-20سياسي

رستمی: تعلیم و تربیت متناسب با تحولات، آینده کشور را ترسیم می کند


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، ترسیم آینده بزرگ و تمدن مطلوب گام دوم انقلاب اسلامی را با داشتن مجموعه تعلیم و تربیت بازسازی شده متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، در آیین استقبال از دانشجو هستند که سرسلسله آن پیامبر خدا(ص) است.

وی، با تجلیل از معلمان راستین و نیک گذشته و قدردانی از فعالان خدمتگزار در عرصه تعلیم و تربیت کشور و همچنین همه نو معلمان آغازگر راه نورانی و با فضیلت علم و دانش، هر شغل را برخوردار از آورده برای صاحبش دانست و اظهار کرد: موضوعات مالی برای برخی افراد در انتخاب شغل اولویت نخست است، اما معلمی، شغل و مسئولیتی است که در کنار نوع ماموریت و فعالیت کاری، دارای محتوایی ارزشمند و عمیق، توام با اجر اخروی است که قابل قیاس با هیچ شغل دیگر نیست.

حجت الاسلام رستمی، تربیت انسان را والاترین ارزش واگذار شده از جانب خدا به بنده خود ذکر و تاکید کرد: این فرصت عنایتی است که انبیا و اولیای الهی عهده دار آن بودند، باید به شایستگی قدر این فرصت را دانست.

وی خطاب به مسئولان فعال در دستگاه تعلیم و تربیت کشور، تصریح کرد: ترسیم آینده بزرگ و تمدن مطلوب گام دوم انقلاب اسلامی، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رستمی: تعلیم و تربیت متناسب با تحولات، آینده کشور را ترسیم می کند

رستمی: تعلیم و تربیت متناسب با تحولات، آینده کشور را ترسیم می کند