مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 16:252021-10-20اقتصادي

اعلام افزایش سرمایه «شپنا» و سود 900 میلیاردی «واحیا» در روز افت 13 هزار واحدی شاخص


سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 84 درصدی پالایشگاه نفت اصفهان را از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها صادر کرده است؛ همچنین خبر می رسد برنامه شرکت صنایع و معادن احیا سپاهان برای افزایش سرمایه از 100 میلیارد تومان به 800 میلیارد تومان از محل انباشته به منظور .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، امروز شاخص کل با 13 هزار و  100 واحد افت نسبت به روز قبل در جایگاه یک میلیون و 436 هزار واحد قرار گرفت و شاخص کل هم وزن نیز هزار و 80 واحد افت کرد، ارزش معاملات بازار امروز سهام برابر با 4 هزار و 200 میلیارد تومان برآورد می شود که پایین ترین رقم در 2 ماه گذشته محسوب می شود؛ همچنین ترکیب ارزش معاملات حکایت از این دارد که سهامداران بیشتر تمایل دارند در صندوق های با درآمد ثبات سرمایه گذاری کنند تا در صندوق های سهامی و بازار سهام.

  نقشه امروز بازار   بررسی آمار و نمودارهای مربوط به ورود و خروچ پول هم نشان می دهد که از ابتدای اصلاح مقارن با هفته اول شهریورماه، شاهد جریان مداوم خروچ پول از بازار سهام هستیم که این از قدرت خریداران و رشد بازار سرمایه می کاهد و موجب عمیق تر شدن و زمانبرتر شدن اصلاح می شود.

    در این میان 5 نماد، شتران، فولاد، فملی، شپدیس و شپنا بیشترین اثر منفی را بر کاهش شاخص و نمادهای تیپیکو، اخابر، شخارک، ونیکی و غکورش بیشترین تاثی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام افزایش سرمایه «شپنا» و سود 900 میلیاردی «واحیا» در روز افت 13 هزار واحدی شاخص

اعلام افزایش سرمایه «شپنا» و سود 900 میلیاردی «واحیا» در روز افت 13 هزار واحدی شاخص