مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 16:052021-10-20اقتصادي

تصویب 980 میلیارد ریال اعتبار در حوزه آموزش و پرورش در سفر رییسی به ایلام


مدیر کل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام گفت: 980 میلیارد ریال اعتبار در حوزه آموزش و پرورش در سفر رییسی به استان ایلام به تصویب رسید.

- نصرت الله رحیمی شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: 4 پروژه جدید و اتمام پروژه های نیمه تمام و همچنین جمع آوری مدارس کانکسی در حوزه آموزش و پرورش با اعتبار 980 میلیارد ریال در سفر رییسی به استان ایلام تصویب شد.

وی افزود: در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان ایلام در حوزه آموزش و پرورش 2 باب استخر دانش آموزی در مرکز استان و در شهرستان مهران که سال ها به علت عدم اعتبار به حال خود رها شده بود با مبلغ 40 میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که با این اعتبار خوب می توان دوباره این پروژه ها را شروع به کار کرد.

مدیر کل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام گفت: تکمیل دو باب سالن ورزشی دانش آموزی در شهرستان آبدانان و چرداول برای تکمیل این دو سالن ورزشی مبلغ 7 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد که برای این چهار پروژه اعتباری به مبلغ 47 میلیارد تومان تصویب شد همچنین برای پروژه های جاری که از اعتبارات ملی تخصیص داده می شود مبلغ 51 میلیارد تومان مصوب شده است.

وی ادامه داد: بخشی از پیگیری اعتبارات مصوب شده در سطح استانداری است چون مصوبه سفر ریاست جمهوری بوده از طریق معا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 980 میلیارد ریال اعتبار در حوزه آموزش و پرورش در سفر رییسی به ایلام

تصویب 980 میلیارد ریال اعتبار در حوزه آموزش و پرورش در سفر رییسی به ایلام