مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 16:052021-10-20اقتصادي

پنجشنبه؛ ارسال 800 هزار دز واکسن از روسیه به ایران


سیزدهمین محموله واکسن «اسپوتنیک وی» شامل حدود 800 هزار دز امروز چهارشنبه از سوی صندوق سرمایه گذاری های مستقیم روسیه تحویل سفارت جمهوری اسلامی ایران در این کشور شد.

- سیزدهمین محموله واکسن اسپوتنیک وی شامل حدود 800 هزار دز امروز چهارشنبه از سوی صندوق سرمایه گذاری های مستقیم روسیه تحویل سفارت جمهوری اسلامی ایران در این کشور شد.

سیزدهمین محموله واکسن اسپوتنیک وی شامل حدود 800 هزار دز امروز چهارشنبه از سوی صندوق سرمایه گذاری های مستقیم روسیه تحویل سفارت جمهوری اسلامی ایران در این کشور شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از مسکو این میزان واکسن شامل کامپوننت اول و دوم فردا پنجشنبه با هواپیمایی ماهان به تهران ارسال خواهد شد.

با احتساب این میزان واکسن تاکنون دو میلیون و 500 هزار دز واکسن اسپوتنیک وی تحویل جمهوری اسلامی ایران شده است.

روسیه اولین کشوری بود که واکسن موسوم به اسپوتنیک وی را علیه ویروس کرونا ثبت کرد و با وجود اینکه برای فروش آن نیز با بسیاری از کشورها از جمله جمهوری اسلامی ایران قرارداد فروش امضا کرد، اما اجرای تعهداتش برای ارسال واکسن با تاخیر مواجه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از مسکو، داده هایی که طی واکسیناسیون جمعیت روسیه و دیگر کشورها به دست آمده نشان می دهد که واکسن اسپوتنیک وی یکی از ایمن ترین و موثرترین واکسن ها علیه ویروس کروناست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجشنبه؛ ارسال 800 هزار دز واکسن از روسیه به ایران

پنجشنبه؛ ارسال 800 هزار دز واکسن از روسیه به ایران