مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 15:252021-10-20پزشكي

نیازی به تزریق عمومی دُز سوم واکسن کرونا نیست


رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به نیاز کادر درمان و گروه های پرخطر برای تزریق دُز سوم واکسن کرونا، گفت: فعلا نیازی به تزریق عمومی دُز سوم واکسن کرونا نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، اظهار کرد: یک میلیون و 580 هزار نفر از جمعیت استان کرمانشاه واجد شرایط واکسیناسیون است که از این تعداد تاکنون 75 درصد نوبت اول و 45 درصد هر 2 نوبت را تزریق کرده اند و طبق برآوردها به زودی این میزان به 85 درصد می رسد.

وی تاکید کرد: این موفقیت حاصل همکاری و مدیریت دقیق و حساب شده همه دستگاه ها است.

معاون وزیر بهداشت به تجلیل از اجرای موفق طرح شهید سلیمانی در استان کرمانشاه پرداخت و گفت: این طرح با کمک نیروی مقاومت بسیج، هلال احمر، شهرداری ها، فرمانداری ها، مجموعه وزارت کشور و نیروهای مسلح توانست خانواده های 16 میلیون نفر بیمار را آزمایش و در صورت لزوم درمان کند.

وی تاکید کرد: واکسیناسیون تنها یکی از ارکان است و حتی اگر همه مردم 2 نوبت واکسن را هم تزریق کنند در صورت عدم رعایت دستورالعمل ها مطمئن باشید به آن نتیجه مطلوب نمی رسیم.

معاون وزیر بهداشت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و واکسن هراسی را 2 مشکل مهم کرمانشاه دانست و گفت: چطور به خودمان حق می دهیم که با امتناع از تزریق واکسن با جان مردم بازی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازی به تزریق عمومی دُز سوم واکسن کرونا نیست

نیازی به تزریق عمومی دُز سوم واکسن کرونا نیست