مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 15:202021-10-20پزشكي

واکسن هراسی، یقین به مرگ!


مدیرروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اینکه مرگ ناشی از کرونا در صورت عدم دریافت واکسن، مرگ خودخواسته است گفت: بیشترین آمار مرگ و میرها و بستری شدگان در بیمارستان ها مربوط به کسانی است که واکسن دریافت نکرده اند.

- آرزو فلاحی با اشاره به اهمیت واکسیناسیون در مقابله با کرونا اظهار کرد: در حال حاضر بهترین سلاح مقابله با این بیماری، دریافت واکسن است.

وی با اشاره به خطر واکسن هراسی در شهروندان افزود: متاسفانه برخی از مردم تمایلی به واکسیناسیون، رعایت پروتکل های بهداشتی، خودداری از حضور در جمع و مکان های سربسته و استفاده از ماسک ندارند و همین امر موجب قرارگرفتن استان در وضعیت قرمز و به تبع افزایش شمار مبتلایان، بستری ها و مرگ و میرهای ناشی از این بیماری شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطر نشان کرد: از میان یک هزار و 268 نفر از بستری های مهرماه جاری در بیمارستان توحید سنندج طبق نظر سنجی های بعمل آمده فقط 186 نفر آنان واکسینه شده اند و بقیه از جمله کسانی بودند که واکسن دریافت نکرده و به اهمیت و کارایی آن در مهار و کنترل این ویروس اعتقادی نداشته اند.

دکتر فلاحی با بیان اینکه تاکنون 62 درصد جمعیت استان واکسینه شده اند، ادامه داد: درصد تعداد افرادی که در برخی از شهرهای استان کردستان برای تزریق و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن هراسی، یقین به مرگ!

واکسن هراسی، یقین به مرگ!