مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 14:102021-10-20اجتماعي

استفاده نیروگاه حرارتی تبریز از مازوت!


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تأثیر منفی استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه ها، گفت: نیروگاه های استان تمهیدات لازم را انجام دهند تا در صورت ضرورت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، جواد رحمتی در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا، به افزایش میزان آلاینده های هوای شهر تبریز در روزهای اخیر اشاره کرد و  اظهار داشت: علت اصلی این موضوع، استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه تبریز است که تصمیم گیری در این خصوص برعهده دیسپاچینگ کشوری است.

وی با بیان اینکه میزان و چگونگی مصرف مازوت در نیروگاه ها باید فرایند خاص خود را طی کند، افزود: پیگیری های لازم انجام شود تا سهمیه گاز نیروگاه های استان افزایش یافته و تا حد امکان از سوخت مازوت استفاده نشود.

رحمتی با تأکید بر اینکه نیروگاه ها نیز باید تمهیدات لازم را انجام دهند تا در صورت استفاده از مازوت، این کار با کمترین میزان آلودگی انجام شود، افزود: متأسفانه تاکنون به این موضوع بی توجهی شده و چندین سال است که شاهد افزایش آلودگی هوا به دلیل استفاده از مازوت در نیروگاه تبریز هستیم.

وی با بیان اینکه سلامت شهروندان نباید قربانی سهل انگاری شود، افزود: فرصت های زیادی در این زمینه از دست رفته است که باید جبران شود و اگر نیروگاه تبریز قادر به اتخاذ تمهیدات لازم نیست دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده نیروگاه حرارتی تبریز از مازوت!

استفاده نیروگاه حرارتی تبریز از مازوت!