مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 14:052021-10-20اجتماعي

ثبت 30 وقف جدید در استان تهران از ابتدای سال تاکنون


مدیر اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: از ابتدای سال تا کنون 30 ملک در استان تهران با نیات مختلف وقف امور خیریه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، مجتبی عبداللهی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به ثبت 30 وقف جدید در استان تهران از ابتدای سال تاکنون اظهار کرد: همه وقف ها به شکل ملک بودند که با نیات مختلفی از جمله عزاداری سیدالشهدا(ع)، کمک به بیماران، کمک به ایتام و کمک به خانواده های نیازمندان وقف شده اند.

وی با اشاره به اهمیت سنت حسنه وقف گفت: اگر مردم را با ویژگی های وقف آشنا کنیم، آنها متوجه می شوند با وقف اموال منقول و غیرمنقول، ثروت و دارایی شان ماندگار می شود و از بین نمی رود و اگر مردم به سمت وقف اموال خود بروند، دیگر فقیر و نیازمندی در جامعه دیده نمی شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران ترویج فرهنگ وقف را ضروری دانست و بیان کرد: متاسفانه در ارتباط با ترویج فرهنگ وقف کار کمتری انجام گرفته است، باید تلاش کنیم مردم با مزایا و اثرات وقف بیشتر آشنا شوند.

عبداللهی با بیان اینکه 830 نیت مختلف برای وقف داریم، تصریح کرد: در گذشته وقتی صحبت از سازمان اوقاف می شد، نگاه ها به این سمت می رفت که سازمان اوقاف نهادی است که موقوفاتی دارد و وظیفه اش نظارت و حفظ این موقوفات و رسیدگی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 30 وقف جدید در استان تهران از ابتدای سال تاکنون

ثبت 30 وقف جدید در استان تهران از ابتدای سال تاکنون