مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-20اقتصادي

رییس کانون سردفتران: سهم سردفتر از ثبت یک خودروی پژو پارس فقط 250 هزار تومان است


رییس کانون سردفتران و دفتریاران گفت: چرا به مردم نمی گویند که سهم سردفتر از ثبت یک خودروی پژو پارس از 2 میلیون و 700 هزار تومان فقط 250 هزار تومان است و بیش از 2 میلیون تومان آن به خزانه دولت واریز می شود؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی خندانی رییس کانون سردفتران و دفتریاران در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: در روزهای گذشته دو رخداد نه چندان خوب برای جایگاه حاکمیتی دفاتر اسناد رسمی رخ داد که به دلیل بایکوت رسانه ای رسانه ملی و بسیاری از خبرگزاری ها و روزنامه ها مردم از آن بی اطلاع هستند.

وی افزود: فشار همه جانبه سند خودرو را ثبت می کند مالک خیالش راحت است که خودرو مشکلات حقوقی، ورثه ای، وقفی، مالیاتی، سرقتی، ممنوع المعامله بودن خریدار و فروشنده و غیره ندارد.

آیا این اطلاعات را رسانه ملی به مردم می گوید؟ اگر رسانه های ما در مسیر رسالت بی طرفانه و شفافیت قدم بر می دارند به نمایندگی از جوامع سردفتری می خواهیم یک طرفه به موضوع نگاه نکنند.

ما هم خیر و صلاح مردم را می خواهیم.

وی ادامه داد: برخی آقایان می گویند سردفتران پول های میلیاردی از صدور سند خودرو به جیب می زنند.

آیا اگر مالیات و حق الثبت و بودجه هلال احمر و درآمد سالانه 6 هزار میلیاردی دولت از ثبت سند خودرو در دفترخانه ها حذف شود باز هم همین ادعا را دارند؟ چرا به مردم نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کانون سردفتران: سهم سردفتر از ثبت یک خودروی پژو پارس فقط 250 هزار تومان است

رییس کانون سردفتران: سهم سردفتر از ثبت یک خودروی پژو پارس فقط 250 هزار تومان است