مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:302021-10-20سياسي

شتاب مناطق آزاد برای کمک به اقتصاد و معیشت مردم


مناطق آزاد باید به ریل توسعه بازگردد و با شتاب بیشتری به اقتصاد و معیشت مردم کمک نماید.

- ایسنا/گیلان دبیر شورای عالی مناطق آزاد گفت: مناطق آزاد باید به ریل توسعه بازگردد و با شتاب بیشتری به اقتصاد و معیشت مردم کمک نماید.

سعید محمد، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در دیدار با آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت، با بیان اینکه مسائل و مشکلات مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور ریشه یابی شده و راهکارهای برون رفت از آن نیز احصا شده است، اظهار کرد: در این میان یکی از مهمترین سازوکارها و ابزار تحقق شرح وظایف مناطق آزاد را باید اجرای دقیق قوانین مشخص شده برای آن بیان کرد و این مهم در دستور کار دبیرخانه شورای عالی و دولت قرار دارد.

وی با ارائه تحلیلی از فرصت ها و چالش های پیش روی مناطق آزاد و عملکرد این مناطق در گذر زمان، تصریح کرد: مناطق آزاد باید به ریل توسعه بازگردد و با شتاب بیشتری به اقتصاد و معیشت مردم کمک نماید تا دغدغه های مقام معظم رهبری و مردم نسبت به بهره برداری حداکثری از این فرصت و مزیت اقتصادی کشورمان بر طرف شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت نیز، با بیان اینکه احداث منطقه آزاد انزلی در استان گیلان هم ظرفیت بود و هم تهدید اضافه کرد: توسعه فض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتاب مناطق آزاد برای کمک به اقتصاد و معیشت مردم

شتاب مناطق آزاد برای کمک به اقتصاد و معیشت مردم