مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:302021-10-20اجتماعي

هوای زنجان سردتر می شود


کارشناس پیش بینی هوا اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: براساس پیش بینی صورت گرفته، هوای این استان از امروز مجدد با روند کاهشی مواجه می شود.

- ایسنا/زنجان کارشناس پیش بینی هوا اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: براساس پیش بینی صورت گرفته، هوای این استان از امروز مجدد با روند کاهشی مواجه می شود.

حسین سلطانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به روند کاهشی دمای هوا، اظهار کرد: براساس پیش بینی صورت گرفته، هوای این استان از امروز /چهارشنبه 28 مهر ماه/ مجدد با روند کاهشی مواجه می شود و روز جمعه حداقل دما در مناطق سردسیر می تواند به صفر و زیر صفر برسد.

وی افزود: توده هوای سرد نشات گرفته از عرض های شمالی از روز دوشنبه هفته جاری وارد منطقه و استان شده است و میزان دمای هوا می تواند بین 6 تا 10 درجه سانتیگراد افت پیدا کند.

این مسئول ادامه داد: صبح امروز آسمان زنجان صاف تا قسمتی ابری بوده و از بعدازظهر با افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید همراه می شود که عصر نیز بر اساس پیش بینی های صورت گرفته احتمال بارش های رگباری پراکنده توام با رعد و برق وجود دارد.

کارشناس پیش بینی هوا اداره کل هواشناسی استان زنجان تصریح کرد: اوایل وقت فردا احتمال بارش های پراکنده باران در برخی از مناطق این استان وجود دارد و برای روز جمعه نیز بارندگی پیش بینی نمی شود اما احتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای زنجان سردتر می شود

هوای زنجان سردتر می شود