مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:252021-10-20سياسي

ثبت خاطرات مردم قم از لحظه شنیدن خبر شهادت سردار شهید سلیمانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهدی لطفی، در گفتگو با ایسنا در رابطه با طرح جمع آوری خاطرات مردم استان قم با موضوع لحظه شنیدن خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی، - مسئول تحقیق و جمع آوری خاطرات مردم استان قم با موضوع لحظه شنیدن خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت: در این طرح به دنبال بازتاب حال و هوای مردم قم در لحظه شنیدن خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهدی لطفی، در گفتگو با ایسنا در رابطه با طرح جمع آوری خاطرات مردم استان قم با موضوع لحظه شنیدن خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: در این طرح به دنبال بازتاب حال و هوای مردم قم در لحظه شنیدن خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی هستیم.

وی بیان کرد: زمان انتشار خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی مردم به صورت خودجوش به خیابان های اطراف مصلی آمدند و موکب و ایستگاه صلواتی برگزار کردند.

مسئول تحقیق و جمع آوری خاطرات این طرح افزود: در آن ایام افراد به هر نحوی احساسات خود را بیان می کردند؛ مثلاً هنرمندان قمی با سرودن شعر و برگزاری شب شعر و گروه های تئاتری با اجرای نمایش احساسات خود را به نمایش گذاشتند.

وی بابیان اینکه شهادت حاج قاسم همه گروه ها را متأثر کرد، ادامه داد: شخصیت ایشان به گونه ای نبود که بعد از شهادتشان فقط گروهی خاص به میدان بیایند به همین علت می خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت خاطرات مردم قم از لحظه شنیدن خبر شهادت سردار شهید سلیمانی

ثبت خاطرات مردم قم از لحظه شنیدن خبر شهادت سردار شهید سلیمانی