مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:052021-10-20اجتماعي

اجرای پروژه ها با پیوست های فرهنگی و اجتماعی راهبرد اصلی مناطق آزاد


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تعیین راهبردهای مناطق آزاد در دوره سه ماهه آینده برای اجرای هر پروژه با پیوست های فرهنگی و اجتماعی را از مهمترین اقدامات دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، جعفر آهنگران رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، شامگاه سه شنبه 27 مهر در نودمین جلسه شورای اداری که در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد؛ بر ضرورت توجه به توسعه فرهنگی و وضعیت زیرساختی جزیره اشاره داشت و گفت: لزوم متوازن سازی توسعه در کیش آب، برق، شهر هوشمند، شهر بدون کربن، آموزش و پرورش، محیط زیست، تبدیل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش به شرکت سهامی عام است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه تصریح کرد: تبدیل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش به شرکت سهامی عام و عرضه در بورس برای جایگزینی منابع مالی جدید به جای منابع مالی ناشی از فروش دارایی های جزیره است.

وی با تاکید بر این که به زیرساخت های جزیره باید توجه ویژه ای شود، افزود: منطقه آزاد کیش یک جزیره کوچک، محصور و محدودیت های طبیعی خود را دارد و از قابلیت اجرای مزیت های بالاتری برخوردار است.

به گفته آهنگران تعداد مناطق آزاد به 15 منطقه رسیده و واقعا شاید برای دولت مقدور نباشد که همه مزایا را به تمام مناطق آز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه ها با پیوست های فرهنگی و اجتماعی راهبرد اصلی مناطق آزاد

اجرای پروژه ها با پیوست های فرهنگی و اجتماعی راهبرد اصلی مناطق آزاد