مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-20سياسي

انصاری: اعتبارات خاص به مناطق محروم و فاقد پروژه اختصاص یابد


تامین و بهبود معیشت خانوارهای کم درآمد و عدالت محوری همراه با پیشرفت و تحول خواهی با تکیه بر شعارهای اصیل انقلاب اسلامی می طبد در سفرهای رییس جمهور به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته با نگاه ویژه ای مدنظر قرار گیرند.

- نماینده مردم ممسنی در مجلس گفت: تامین و بهبود معیشت خانوارهای کم درآمد و عدالت محوری همراه با پیشرفت و تحول خواهی با تکیه بر شعارهای اصیل انقلاب اسلامی می طبد در سفرهای رییس جمهور به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته با نگاه ویژه ای مدنظر قرار گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید انصاری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور ضمن تبریک هفته وحدت گفت: با توجه به اهمیت تامین و بهبود معیشت خانوارهای کم درآمد و متوسط جامعه که توجه به کانون برنامه ریزی مبتنی بر عدالت و پیشرفت را برجسته و بهره مندی از ظرفیت های گسترده و متنوع مردمی را موجه می کند و با هدایت موضوع به سمت تحلیل واقع بینانه از وضع موجود و طراحی و چشم انداز آینده مطلوب در کنار برنامه ریزی در چارچوب ظرفیت های ساختاری، مالی و انسانی، بی شک به تحول خواهی متکی بر شعارهای اصیل انقلاب اسلامی منتهی خواهد شد.

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از سفر دولتمردان به استان فارس گفت: مصوبات با رویکرد عملیاتی قابل تحقق خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصاری: اعتبارات خاص به مناطق محروم و فاقد پروژه اختصاص یابد

انصاری: اعتبارات خاص به مناطق محروم و فاقد پروژه اختصاص یابد