مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-20سياسي

همه بخش های کشور باید تسهیل گر کار پژوهش باشند


رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: همه حوزه ها و بخش های مختلف در کشور باید تسهیل گر کار پژوهش باشند تا دانشگاه به اهداف پژوهشی خود دست یابد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: همه حوزه ها و بخش های مختلف در کشور باید تسهیل گر کار پژوهش باشند تا دانشگاه به اهداف پژوهشی خود دست یابد.

دکتر محسن مرادی، در آیین تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، با تاکید بر اینکه فعالیت پژوهشی موضوعی زمان بر و طاقت فرساست، گفت: تلاش، تعهد و پایبندی فرد به سازمان و جامعه از ضرورت های فعالیت های پژوهشی است.

وی افزود: نباید صرفا موضوع درآمدزایی از یک کار پژوهشی مطرح باشد بلکه مهم این است که پژوهش با نگاه حل مساله، مشکلی از جامعه را حل کند.

البته دانشگاه به واسطه رسالتی که دارد نسبت به مسائل جامعه بی تفاوت نیست، از این رو می تواند در سایه نقش آفرینی در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و غیره درآمد غیر شهریه ای نیز برای دانشگاه به ارمغان آورد.

در ادامه این مراسم، دکتر سعید خیاط مقدم، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با ارائه گزارشی به مهم ترین فعالیت ها و موفقیت های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در یک سال گذشته اشاره کرد و گفت: در حوزه خدمات پژوهشی تا کنون 20 عنوان کتاب ارائه شده که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه بخش های کشور باید تسهیل گر کار پژوهش باشند

همه بخش های کشور باید تسهیل گر کار پژوهش باشند