مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-20اجتماعي

ضرورت تقویت مهارت تاب آوری برای مقابله با بحران ها


مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس بر ضرورت تقویت مهارت تاب آوری اعضای خانواده برای مقابله با بحران ها تاکید کرد.

- ایسنا/فارس مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس بر ضرورت تقویت مهارت تاب آوری اعضای خانواده برای مقابله با بحران ها تاکید کرد.

سیده معصومه دستغیب چهارشنبه 28 مهرماه در دوره آموزشی تاب آوری فردی در برابر دشواری و بحران که با هدف ارتقاء سلامت روان برای افراد جامعه و خانواده ها برگزار شد، بیان کرد: برای افزایش سلامت روان در بین افراد جامعه و خانواده ها نیاز است که هم افزایی بین مدرسین و افراد متخصص در امر آموزش به خانواده انجام گیرد تا در آموزش ها پیام های متفاوتی به خانواده ها ارسال نگردد و یک حس اعتماد در بین خانواده ها ایجاد کنیم.

او در این دوره که برای مشاورین امور بانوان دستگاههای اجرایی، مشاورین مدارس، مشاورین مراکز مشاوره، فعالان حوزه زنان، اورژانس اجتماعی و افراد صاحب نظر برگزار شد، با تاکید بر امر آموزش و ارتقاء سطح آگاهی جامعه اظهار کرد: توسعه و پیشرفت کشور در گرو آموزش های صحیح و کاربردی و با توجه به مقتضیات زمان برای جامعه است.

دستغیب همچنین با اشاره به افزایش آموزش های تخصصی به گروه هایی که مرجع و به عنوان مشاور یا تسهیل گر، مددکار و یا در مراکز اورژانس اجتماعی هستند، تاکید کرد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت مهارت تاب آوری برای مقابله با بحران ها

ضرورت تقویت مهارت تاب آوری برای مقابله با بحران ها