مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-20سياسي

دلخوش: افزایش قیمت برق و مشکلات حوزه قیر پیگیری شود


سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به افزایش قیمت برق و همچنین افزایش یکباره قیمت قیر خواستار رسیدگی فوری به این دو موضوع شد.

- سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به افزایش قیمت برق و همچنین افزایش یکباره قیمت قیر خواستار رسیدگی فوری به این دو موضوع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدکاظم دلخوش در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس با انتقاد از انتخاب مسئولان و مدیران کشوری از دانشگاه امام صادق(ع) ابراز امیدواری کرد که دولت از ظرفیت استانها هم بهره ببرد.

وی افزود: برای ساماندهی موضوع قیمت برق کمیسیون اصل نود، کمیسیون انرژی و هیات رییسه جلسه ای برگزار کنند تا وزیر مربوطه نسبت به مبالغ زیادی که از مردم دریافت شده توضیح دهد.

نماینده مردم صومعه سرا گفت: روند تامین قیر باید اصلاح شود، چند روز گذشته اعتباری که برای این موضوع پیش بینی شده بود ابلاغ شد، اما در همان زمان شاهد افزایش قیمت بودیم.

دلخوش اضافه کرد: ما سالانه در کشور دو و نیم میلیون تن قیر نیاز داریم، این موضوع باید خارج از بازار سرمایه و پالایشگاه های خصوصی پیگیری شود.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: رهبری معظم انقلاب در خصوص جنگ اقتصادی دستور دادند که شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا تشکیل شود و همچنین تذکر داده بودند که این شورا حق قانونگذاری و یا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلخوش: افزایش قیمت برق و مشکلات حوزه قیر پیگیری شود

دلخوش: افزایش قیمت برق و مشکلات حوزه قیر پیگیری شود