مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-20سياسي

جزییات 3 ماده از آیین نامه داخلی کمیسیون طرح حمایت از کاربران


در دومین نشست کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح «حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی »، سه ماده از آیین نامه داخلی این کمیسیون به تصویب اعضا رسید.

- به نقل از خانه ملت، دومین نشست کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی عصر سه شنبه 27 مهرماه در محل کمیسیون تلفیق برگزار شد.

این جلسه که به صورت زنده از طریق درگاه اینترنتی خبرگزاری خانه ملت پخش شد به بررسی و تصویب آیین نامه داخلی کمیسیون مشترک اختصاص داشت.

بر اساس مصوبه ماده 1 آیین نامه داخلی کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی مقرر شد که کمیسیون مشترک رسیدگی به این طرح، مطابق قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی و این آیین نامه اداره شود.

همچنین پس از بحث و بررسی ها درباره ماده 2 آیین نامه داخلی این کمیسیون مقرر شد؛ جلسات عادی کمیسیون در هفته هایی که مجلس جلسه علنی دارد و نیز جلسات فوق العاده با درخواست کتبی یک سوم اعضای کمیسیون (حداقل 8 نفر) با موافقت اعضا، در زمان و محل مشخص شده و مطابق دستور کاری که قبلاً از سوی هیأت رییسه کمیسیون اعلام می شود تشکیل شود.

همچنین در تبصره نخست این ماده آمده است که هیأت رییسه کمیسیون، زمان برگزاری جلسات کمیسیون را به نحوی تنظیم کند که با ساعت تشکیل جلسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات 3 ماده از آیین نامه داخلی کمیسیون طرح حمایت از کاربران

جزییات 3 ماده از آیین نامه داخلی کمیسیون طرح حمایت از کاربران