مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-20سياسي

استقبال آیت الله جنتی از مذاکرات ایران و عربستان سعودی


هرچه امروز مسلمانان دارند از زحمات و خدمات پیامبر رحمت است و ما باید قدردان ایشان باشیم و از خداوند میخواهیم که ما را با ایشان و آل طاهرینش محشور کند.

- هرچه امروز مسلمانان دارند از زحمات و خدمات پیامبر رحمت است و ما باید قدردان ایشان باشیم و از خداوند میخواهیم که ما را با ایشان و آل طاهرینش محشور کند.

آیت الله جنتی گفت: حل مشکلات بین ایران وعربستان اقدام مهمی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در جلسه امروز چهارشنبه (28 مهر 1400) این شورا ادامه داد: دبیر شورای نگهبان با تاکید بر اینکه وحدت میان مسلمین عبادت است و باید هرچه می توان آن را توسعه داد، به انتشار برخی اخبار درخصوص مذاکرات بین ایران و عربستان اشاره کرد و با استقبال از نزدیکی و مذاکره این دو کشور مسلمان منطقه تصریح کرد: اگر مشکلات بین این دو کشور مسلمان حل شود، اقدامی مهمی صورت گرفته است.

جنتی در ادامه افزود: امام صادق (ع) نیز که در آستانه میلاد ایشان هستیم در عمر پر برکتشان با وجود همه محدودیت ها و مشکلات و کنترل های که نسبت به ایشان می شد، توانستند انبوهی از روایات در ابواب مختلف فقهی را بیان کنند و تا قیامت آثارشان محل برکت مسلمانان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال آیت الله جنتی از مذاکرات ایران و عربستان سعودی

استقبال آیت الله جنتی از مذاکرات ایران و عربستان سعودی