مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:152021-10-20اجتماعي

فقر حرکتی دانش آموزان در دوران کرونا/افتتاح خط ملی نماد


مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: در دوران کرونا و با توسعه آموزش مجازی، فقر حرکتی دانش آموزان بیش از پیش نمود یافته است.

- ، مهین منافی پیش از ظهر سه شنبه در همایش رویکرد آموزشی شناختی - حرکتی در محل سالن شهید بهشتی ناحیه یک ارومیه اظهار کرد: با تقویت مهارت های ادراکی - حرکتی و رشد شناختی، بسیاری از مسائلی که تأثیر نامطلوب در فرآیند آموزش مطلوب دانش آموزان دارد، از بین می رود.

وی ادامه داد: معلمان تربیت بدنی باید با آموزش و ارائه فعالیت های بدنی خلاقانه، مفرح و متنوع که نیاز به کمترین وسایل و تجهیزات و فضا دارند، ترجیحاً در قالب بازی و چالشی دانش آموزان را به انجام منظم فعالیت بدنی تشویق و ترغیب کنند.

منافی افزود: در دوره ابتدایی محتوای درس تربیت بدنی بیشتر روی یادگیری و اجرای مهارت های حرکتی بنیادی و تعدادی از فاکتورهای آمادگی جسمانی، در قالب بازی و همچنین روی حیطه دانشی تاکید شود اما در دوره متوسطه تاکید بیشتر باید روی توسعه فاکتورهای آمادگی جسمانی در قالب چالش های مورد علاقه و در حد توانایی دانش آموزان و قابل اجرا بودن در خانه همراه با ارائه محتوای دانشی در حوزه آمادگی جسمانی، تغذیه و کنترل وزن باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در ادامه از افتتاح خط ملی نماد در مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اداره کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقر حرکتی دانش آموزان در دوران کرونا/افتتاح خط ملی نماد

فقر حرکتی دانش آموزان در دوران کرونا/افتتاح خط ملی نماد