مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 08:102021-10-20اقتصادي

خام فروشی بلای جان معادن کوهسرخ


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کاشمر و کوهسرخ گفت: با توجه به اینکه خام فروشی مواد معدنی بلای جان معادن کوهسرخ تبدیل شده، استقرار کارخانه های خردایش و دانه بندی مواد معدنی و توسعه صنایع معدنی در منطقه ضروری است.

- محمدرضا ملکی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در منطقه ترشیز بالغ بر 84 معدن فعال وجود دارد که مهم ترین آن 15 معدن مس و 2 معدن طلا است.

وی با بیان اینکه در شهرستان های کاشمر و کوهسرخ 35 واحد معدنی ثبت شده که 23 معدن در کوهسرخ و 12 معدن دیگر در کاشمر فعال است، افزود: پایه اصلی فعالیت های معدنی مطالعات، اکتشافات، ایجاد صنایع معدنی و تبدیلی و نهایتا ایجاد اشتغال است.

ملکی اشتغال اسمی را که در معادن این 2 شهرستان پیش بینی شده، 321 نفر اعلام نمود و از فعالیت هفت معدن مواد فلزی شامل مس، آهن، کرومیت و 28 معدن مواد غیرفلزی مانند خاک صنعتی، گچ و خاک، سنگ و لاشه، سیلیس، کرومیت و کائولن گرانیت، مرمریت و.

خبر داد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 17 معدن در کوهسرخ فعال و پنج معدن به دلیل عیار پایین و عدم توجیه اقتصادی غیرفعال هستند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کاشمر و کوهسرخ عنوان کرد: زمان طلایی برای فعالیت های معدنی در شهرستان کوهسرخ 6 ماه اول سال است، معادن این منطقه در 6 ماه دوم سال به دلیل روباز بودن استخراج و کوهستانی بودن و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خام فروشی بلای جان معادن کوهسرخ

خام فروشی بلای جان معادن کوهسرخ