مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 08:052021-10-20پزشكي

رغبت پایین جوانان برای دریافت واکسن


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه واکسیناسیون باعث می شود ایمنی در سطح وسیع اتفاق بیفتد و نهایتاً بیماری کنترل شود، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، مصطفی جوانیان از آغاز تزریق دز یادآور به را دریافت کرده اند.

وی با اعلام این که روزانه بین 6 تا 10 هزار دز واکسن در چهار مرکز تجمیعی و 40 مرکز و خانه بهداشت شهرستان تزریق می شود، گفت: تزریق دز یادآور واکسن کرونا به کادر بهداشت و درمان شاغل در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل هم شروع شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه سطح ایمنی در برخی از افراد پس از گذشت 6 ماه از تزریق دوز دوم واکسن کرونا ممکن است پایین بیاید و نیازمند دز یادآور باشد، اظهار کرد: دز یادآور برای کسانی است که در معرض خطر هستند و در کشور ما هم این توصیه فعلا با توجه به اعلام کشوری برای کادر بهداشت و درمان است.

جوانیان از کادر درمان شهرستان که بیش از 6 ماه از دریافت دز دوم واکسن شان گذشته خواست تا با مراجعه به مراکز تجمعیی واکسیناسیون نسبت به تزریق واکسن یادآور اقدام کنند.

*رغبت انجام واکسیناسیون در افراد بین 40 ـ 25 سال پایین است وی با بیان اینکه واکسیناسیون باعث می شود ایمنی در سطح وسیع اتفاق بیفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رغبت پایین جوانان برای دریافت واکسن

رغبت پایین جوانان برای دریافت واکسن