مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-20سياسي

ریخت و پاش شهرداری کرج ازجیب مردم/ازخودروهای لوکس تا گوشی های آیفون


در ادامه حواشی اخیر شورای شهرکرج و بررسی های صورت گرفته؛ اخباری مبنی بر حقوق های نجومی افراد خاص، تعداد قابل توجه گوشی آیفون و البته خودروهای لوکسی که مورد استفاده شخصی قرار می گیرد به گوش می رسید که البته شورای شهر وعده ساماندهی این شرایط را داده است.

- فارس پلاس_طیبه جواهری: در روزهای گذشته انتشار فیلمی در رابطه با استفاده فرزند شورای شهر از خودروی لوکس شهرداری خبرساز شد؛ سرانجام این بمب خبری و پس از گذشت فراز و نشیب بسیار آقای رییس به صورت رسمی در صحن علنی شورا اشتباه خود را پذیرفت و عذرخواهی کرد.

اما این همه ماجرا نبود و پیگیری های میدانی خبرنگار خبرگزاری فارس نشان می دهد که 10 ها خودروی شهرداری در اختیار افراد شخصی و نهادهای دیگری است که هیچ نظارتی برنحوه به کار گیری این خودروها وجود ندارد؛ لازم به ذکر است که بخش عمده این خودروها مورد استفاده شخصی قرار می گیرد و هیچ آورده ای برای مدیر شهری ندارد.

63 خودروی لوکس شهرداری در اختیار آقایان برای استفاده شخصی علیرضا رحیمی، نائب رییس شورای شهر کرج در این خصوص، با اشاره به اینکه تعداد خودروهای لاکچری شهرداری که در اختیار افراد و سایر نهادها قرار گرفته اند 63 مورد ارزیابی شده است، گفت: ضروری است تعداد قابل توجهی از این خودروها جمع آوری و به مزایده گذاشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریخت و پاش شهرداری کرج ازجیب مردم/ازخودروهای لوکس تا گوشی های آیفون

ریخت و پاش شهرداری کرج ازجیب مردم/ازخودروهای لوکس تا گوشی های آیفون