مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 07:502021-10-20سياسي

هنر در حوزه مغفول مانده است


معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی سابقه طولانی و درخشان دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه هنر را مورد توجه قرار داد و گفت: حوزه علمیه در این زمینه ظرفیت های استفاده نشده بسیاری دارد که متأسفانه مغفول مانده و باید بدان توجه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمد شیخ الاسلامی در نشست خبری پنجمین جشنواره بین المللی شعر حوزه(اشراق) ، با اشاره به اینکه قدیمی ترین نهاد هنری رسمی آغاز به کار کرده و در حال طی کردن فرایندهای خود است.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه اختتامیه پنجمین جشنواره بین المللی شعر حوزه(اشراق) در آذرماه سال جاری برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در دوره فعلی رود ما به زبان های دیگر، شکل کارمان را برجسته و متفاوت کرده است.

وی با اشاره به تنوع رشته ها در پنجمین جشنواره بین المللی شعر حوزه(اشراق) ابراز کرد: امروز برخی از نوحه ها و سرودهای آیینی که در کشور سروده می شود از غنای محتوایی تهی است و ما در این جشنواره درصدد آن هستیم تا در این زمینه نوعی فرهنگ سازی را صورت دهیم.

شیخ الاسلامی عنوان کرد: در پنجمین جشنواره بین المللی شعر حوزه(اشراق) سعی کرده ایم در شهرها و استان های مختلف کارگاه ها و جلسات کاربردی مختلفی را بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر در حوزه مغفول مانده است

هنر در حوزه مغفول مانده است