مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 07:452021-10-20سياسي

وحدت نیروهای مسلح سبب تقویت بنیه دفاعی کشور می شود


فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق به وحدت و همدلی بین پدافند هوایی و سایر نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: وحدت نیروهای مسلح موجب هم افزایی و تقویت بیش از پیش بنیه دفاعی کشور به ویژه در حوزه دفاع هوایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، همزمان با هفته وحدت امیر سرتیپ دوم ارسلان پرویز فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق با حضور در ستاد فرماندهی مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول الله (ص) استان خراسان جنوبی با سردار سرتیپ دوم محمدی فرمانده مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول الله(ص) بیرجند دیدار و گفت وگو کرد.

فرمانده منطقه  پدافند هوایی شرق در این دیدار گفت: یکی از مؤلفه های اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نیروهای مسلح قدرتمند آن است که این اقتدار نظامی در سایه وحدت و همدلی نیروهای مسلح محقق می شود.

پرویز به وحدت و همدلی بین پدافند هوایی و سایر نیروهای مسلح اشاره کرد و بیان داشت: وحدت نیروهای مسلح موجب هم افزایی و تقویت بیش از پیش بنیه دفاعی کشور به ویژه در حوزه دفاع هوایی می شود.

وی مأموریت اصلی و ذاتی مرزبانان را حفظ و صیانت از مرزهای کشور دانست و مطرح کرد: سلحشوران و ایثارگران مرزبانی با مجاهدت وصف ناشدنی برای انجام موفق مأموریت های خود در تلاش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت نیروهای مسلح سبب تقویت بنیه دفاعی کشور می شود

وحدت نیروهای مسلح سبب تقویت بنیه دفاعی کشور می شود