مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 07:352021-10-20سياسي

آزادی 290 زندانی واجد شرایط با اعطای تسهیلات قانونی


رییس کل دادگستری استان فارس به صورت سرزده از زندان مرکزی شیراز بازدید کرد و به بررسی روند اعطای تسهیلات قانونی به مددجویان پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی در آغاز میلاد پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی (ص)، با حضور در بند سبز و اندرزگاه قرآنی زندان عادل آباد شیراز ضمن ملاقات چهره به چهره با زندانیان مشکلات حقوقی و قضایی آنان را مورد بررسی قرار داد.

وی در ادامه بازدید از زندان عادل آباد به اخذ گزارش حضور قضات در روزهای اخیر و میزان اعطای تسهیلات توسط قضات در روزهای گذشته پرداخت.

این مقام ارشد قضایی استان با تأکید بر اینکه استفاده از مجازات حبس زمانی مؤثر است که متناسب با بزه ارتکابی بوده و زمینه تأدیب و باز اجتماعی شدن زندانی شود را فراهم نماید تأکید کرد: مسئولیت مستقیم فرد زندانی با قاضی صادر کننده رأی است و لازم است قضات در ابتدای هر روز توجه ویژه ای به پرونده های دارای زندانی داشته باشند و از سرکشی مستمر از زندان غافل نشود.

رییس کل دادگستری فارس با اعلام این خبر که طی دو روز گذشته و به مناسبت عید بزرگ میلاد پیامبر(ص) 290 تن از زندانیان با دریافت تسهیلات قضایی از زندان آزاد شده اند گفت: از این تعداد 250 تن با اعطای مرخصی و 40 تن نیز با استفاده از مرخصی پایان حبس از زندان عادل آباد آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 290 زندانی واجد شرایط با اعطای تسهیلات قانونی

آزادی 290 زندانی واجد شرایط با اعطای تسهیلات قانونی