مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 07:352021-10-20سياسي

ماجرای پر پیچ و خم زمین خواری در شهرک بهرام شوش


دو هزارو 500 متر از چهار متر از زمینهای شهرک بهرام توسط زمین خواران تصرف شده و حکم کمیسیون 99 در خصوص آن ها صادر شده است اما بخشدار از احتمال تبرئه شدن آن ها توسط دیوان عدالت اداری صحبت می کند.

-   صدور حکم تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز عبدالمجید یکی از اهالی روستا می گوید: اعضای شورای وقت با شکایت از این افراد، موفق به گرفتن احکام تخریب ساخت و سازها شدند احکام تخریب به اسم افراد زمین خوار صادر و دو مسؤول اخراج شدند.

وی در ادامه گفت: علاوه بر این اعضای شورا  از طریق دهیار جدید روستا در تاریخ 1399/02/10 نسبت به جرائم صورت گرفته در دادسرای این شهرستان به شماره پرونده  9909986162300028 و شماره بایگانی  9900031  اعلام شکایت کرد اما از آن تاریخ تا کنون روند پروند به کندی پیش می رود.

  او در ادامه به خبرنگار فارس گفت که بالغ بر 30 پرونده برای ساخت و سازهای غیر مجاز تشکیل شده اما این پرونده ها همچنان بلاتکلیف در بخشداری شهرستان باقی مانده است، از این تعداد تنها به یازده پرونده رسیدگی شد که با وجود صدور حکم اجرایی نمی شود.

ادعای واگذاری املاک توسط بنیاد مسکن شهرستان شوش اما عدنان غزی فرماندار شهرستان شوش در این رابطه در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: حدود 11 پرونده ساخت و ساز غیر مجاز مربوط به روستای بهرام توسط دهیار به کمیسیون ماده 99 ارسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای پر پیچ و خم زمین خواری در شهرک بهرام شوش

ماجرای پر پیچ و خم زمین خواری در شهرک بهرام شوش