مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 07:352021-10-20پزشكي

احتمال مواجهه البرز با پیک ششم کرونا


سخنگوی ستاد مقابله با کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در برخی از استان های هم جوار روند افزایش مبتلایان را داریم و این امر خطر مواجهه استان با پیک ششم را افزایش می دهد.

- کرج - سخنگوی ستاد مقابله با کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در برخی از استان های هم جوار روند افزایش مبتلایان را داریم و این امر خطر مواجهه استان با یک پیک ششم را افزایش می دهد.

مهرداد بابایی در گفت وگو با در استان البرز اظهار کرد: رسماً افزایشی در آمار بیماران کرونایی در استان البرز نداشتیم همچنان آمارها رو به نزول و یا تثبیت شده است.

وی با بیان اینکه اکنون در فصل سرما بیماری های ویروسی افزایش می یابد، تصریح کرد: در برخی از استان های هم جوار روند افزایش مبتلایان را داریم و این امر خطر مواجهه استان با یک پیک ششم را افزایش می دهد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه گرچه واکسیناسیون خیلی مؤثر است، خاطرنشان کرد: این امر باعث می شود در کنار رعایت شیوه نامه های بهداشتی پیک دیگری را در کشور تجربه نکنیم.

وی با بیان اینکه اما بر اساس تجربه سایر کشورها، واکسن به تنهایی نمی تواند در شیوع بیماری کنترل کامل داشته باشد، گفت: بر این اساس مردم حتماً رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک توجه جدی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال مواجهه البرز با پیک ششم کرونا

احتمال مواجهه البرز با پیک ششم کرونا