مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 06:302021-10-20بين الملل

انتقادها از پارلمان عربی پس از درخواست از حماس برای تضمین آزادی اسرای اردنی


منابع از درخواست پارلمان عربی از مقاومت فلسطین خواست برای تضمین آزادی 13 اسیر اردنی در هرگونه معامله تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی خبر دادند.

- منابع از درخواست پارلمان عربی از مقاومت فلسطین خواست برای تضمین آزادی 13 اسیر اردنی در هرگونه معامله تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه القدس العربی، فعالان در شبکه های اجتماعی درخواست پارلمان عربی از مقاومت فلسطین برای تضمین آزادی 13 اسیر اردنی در هرگونه معامله تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی را به سخره گرفته اند.

آن ها می گویند نظام های عربی با این همه امکانات مادی و انسانی در سطح سیاسی، نظامی و اقتصادی از آزادی اسرای خود عاجز و ناتوان هستند.

پارلمان عربی دوشنبه نشستی را برگزار کرد و این درخواست را مطرح کرد.

این درحالی است که تعدادی از نظام های عربی به عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی پرداخته اند؛ رژیمی که نوار غزه را محاصره کرده است.

مدیر دیده بان حقوق بشر اروپا-خاورمیانه در توییتی نوشت: پارلمان عربی که از 20 کشور تشکیل شده و چهار میلیون نظامی دارد امیدوار است مقاومت غزه که تحت محاصره است در معامله آتی آزادی تعدادی از اسرای عرب را تضمین کند! راجی الهمص، گوینده اخبار شبکه الاقصی نیز در توییتی نوشت: موجب افتخار ماست که اعضای پارلمان عربی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقادها از پارلمان عربی پس از درخواست از حماس برای تضمین آزادی اسرای اردنی

انتقادها از پارلمان عربی پس از درخواست از حماس برای تضمین آزادی اسرای اردنی