مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 06:202021-10-20دانش

شهردار کرج در جمع دانشجویان درباره استفاده شخصی از بیت المال توضیح دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی در واکنش به استفاده شخصی از خودرو های گران قیمت در شهرداری کرج، از شهردار این شهرستان دعوت کرد برای پاسخگویی به سوالات دانشجویان، - بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی از شهردار کرج خواست تا برای توضیح درباره استفاده از خودرو های گران قیمت شهرداری توضیح دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی در واکنش به استفاده شخصی از خودرو های گران قیمت در شهرداری کرج، از شهردار این شهرستان دعوت کرد برای پاسخگویی به سوالات دانشجویان، در جمع آنان حضور یابد.

در این نامه آمده است: با توجه به اتفاقات پیش آمده در هفته گذشته که نمونه کوچکی از صد ها مسائل موجود در شهر است و در نوع خود پیامد های آسیب زای فرهنگی و اجتماعی زیادی را به دنبال خواهد داشت، نظر به بیان رهبر معظم انقلاب که فرمودند: شهرداری به عنوان سازمانی که سروکارش با مردم است باید روح خدمتگزاری و اخلاص را بیشتر از جا های دیگر داشته باشد.

بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی براساس وظیفه و مشی انقلابی مبنی بر مطالبه گری علمی و تخصصی از مسئولان محترم که همواره مدنظر و مطالبه رهبر انقلاب از دانشجویان بوده است و همچنین به دلیل استفاده نادرست از بیت المال و عدم شفافیت مسئولان ذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار کرج در جمع دانشجویان درباره استفاده شخصی از بیت المال توضیح دهد

شهردار کرج در جمع دانشجویان درباره استفاده شخصی از بیت المال توضیح دهد