مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 06:002021-10-20سياسي

در حوزه وحدت اسلامی باید تفرقه افکنان را شناسایی کنید


در حوزه وحدت اسلامی باید تفرقه افکنان را شناسایی کنید و آنها را از خود برانید، جریان عقلانیت امروز می تواند پرچم دار اسلام باشد.

- ، حجت الاسلام محمد عبادی زاده سه شنبه شب در جشن هفته وحدت مجتمع دینی صدر الاسلام شهرستان بندرخمیر ضمن تبریک هفته وحدت و ولادت مبارک پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: شیعه و سنی برای هم افزایی ظرفیت های خود باید وحدت داشته باشند، تبریک و تسلیت هایی که 2مذهب به هم گفته می شود باید تقویت گردد چرا که می تواند زمینه ساز محکم شدن پیوند اخوت و برادری باشد.

وی، با بیان اینکه در حوزه های وحدت لایه های مختلف و مشترکات فراوانی داریم، ادامه داد: بسیاری از مشکلات موجود توجه نکردن به مساله بصیرت است، وحدت ما باید به نهایت خود برسد چرا که در دین مسیحیت که شاخه های مختلفی هم دارد ما شاهد جنگ آنها نیستیم اما متاسفانه ایراد گرفتن بین شیعه و سنی در اختلاف ها عقاید اتفاق می افتد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار داشت: کنار هم قرار گرفتن مسلمانان در جهان می تواند زمینه ایجاد ظرفیت های بسزایی برای ما باشد، لایه دوم وحدت، وحدت در حوزه روشنگری است لذا امروز جهان اسلام نیاز به بصیرت دارد، لذا این بصیرت باید زیر پرچم صبر انقلابی قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حوزه وحدت اسلامی باید تفرقه افکنان را شناسایی کنید

در حوزه وحدت اسلامی باید تفرقه افکنان را شناسایی کنید