مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 06:002021-10-20سياسي

توسعه شکل گرفته در هرمزگان بر مبنای عدالت نیست/ لنج داران مورد حمایت قرار می گیرند


استاندار هرمزگان با بیان اینکه انحصار، ایجاد محدودیت و قوانین پیچیده مجوزها، مردم و کشور را دچار مشکل کرده است، گفت: به جای اعطای مجوز واردات با احجام بالا به یک نفر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی ظهر امروز سه شنبه در دیدار با علمای اهل سنت هرمزگان، ضمن تبریک به مناسبت میلاد رسول مکرم اسلام (ص)، امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت، با بیان اینکه دغدغه مردم در خصوص اشتغال و برخورداری از رفاه، یک دغدغه درست و به حق است، اظهار کرد: اگر در هرمزگان خواهان پیشرفت هستیم، باید بستر گفتگو و مشارکت مردم در تصمیم گیری ها فراهم شود.

وی افزود: اگر در عرصه عمل این دو بستر مهم محقق نشود و تصمیم ها بر مبنای خرد جمعی اتخاذ نشود، در واقع عوایدی برای مردم نخواهد داشت.

استاندار هرمزگان با اشاره به چرایی عدم تحرک و سکون در برخی بخش ها، تصریح کرد: تلاش هایی که درهرمزگان برای پیشرفت صورت گرفته است، در برخی از بخش ها در خور توجه بوده اما به اندازه ای نبوده که بتواند بستر پرظرفیت هرمزگان را برای دستیابی به تحول و توسعه به حرکت درآورد.

دوستی، با طرح این پرسش که چرا هرمزگان با مساحتی مشابه بسیاری از کشورهای همسایه و برخورداری از ظرفیت های فراوان باید از نظر شاخص های رشد و توسعه یافتگی دچارعقب ماندگی باشد؟ ادامه داد: باید برای جبران این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه شکل گرفته در هرمزگان بر مبنای عدالت نیست/ لنج داران مورد حمایت قرار می گیرند

توسعه شکل گرفته در هرمزگان بر مبنای عدالت نیست/ لنج داران مورد حمایت قرار می گیرند