مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 05:552021-10-20اقتصادي

ارائه تمامی خدمات فقط با ارائه کارت واکسن امکان پذیر خواهد بود


ارائه تمامی خدمات از جمله حضور در رستوران ها، سالن های سینما، سالن های ورزشی و حضور در محل کار فقط با ارائه کارت واکسن کرونا امکان پذیر خواهد بود - شیراز - معاون استاندار فارس گفت: ارائه تمامی خدمات از جمله حضور در رستوران ها، سالن های سینما، سالن های ورزشی و حضور در محل کار فقط با ارائه کارت واکسن کرونا امکان پذیر خواهد بود به گزارش سایت قطره و به نقل ازامکان پذیر است و بر اجرای کامل این مصوبه نظارت دقیق خواهد شد.

وی تاکید کرد: کارمندان تمام ادارات، نهادها و بانک ها که واکسن کرونا نزده اند اجازه ورود به محل کار ندارند و غیبت برای آنها لحاظ خواهد شد.

معاون استاندار فارس افزود: پایگاه های واکسیناسیون در ترمینال ها و فرودگاه شیراز راه اندازی خواهد شد و استفاده کنندگان از وسایل حمل و نقل مانند قطار، اتوبوس بین شهری و هواپیما تنها با ارائه کارت واکسن و یا تست پی سی آر منفی امکان استفاده از این وسایل را خواهند داشت.

او با بیان اینکه برای اصناف و اماکن و مراکز بارکد خوان هایی در نظر گرفته خواهد شد، تاکید کرد: ورود دانشجویان به دانشگاه ها و خوابگاه ها مشروط به تزریق واکسن کرونا است و در حوزه حمل و نقل عمومی این قانون باید رعایت شود.

قاسم پور ادامه داد: مقرر است مدارس کم جمعیت از آبان در صورت عدم مواجه شدن با پیک ششم کرونا با مدارس کم جمعیت بازگشایی شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تمامی خدمات فقط با ارائه کارت واکسن امکان پذیر خواهد بود

ارائه تمامی خدمات فقط با ارائه کارت واکسن امکان پذیر خواهد بود