مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 05:402021-10-20دانش

آیا امکان حضوری شدن دانشگاه ها از نیمه آبان فراهم است؟


درحالیکه وزیر علوم بر آغاز بازگشایی دانشگاه ها از 15 آبان ماه خبر داده، در آخرین اظهار نظر مسئولان وزارت علوم، پیش شرط تزریق دو دوز واکسن و رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی شرط اصلی بازگشایی دانشگاه ها اعلام شده و از روسای دانشگاه ها خواسته شد از این تاریخ .

- ایسنا/اصفهان درحالیکه وزیر علوم بر آغاز بازگشایی دانشگاه ها از 15 آبان ماه خبر داده، در آخرین اظهار نظر مسئولان وزارت علوم، پیش شرط تزریق دو دوز واکسن و رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی شرط اصلی بازگشایی دانشگاه ها اعلام شده و از روسای دانشگاه ها خواسته شد از این تاریخ برای امکان بازگشایی دانشگاه برنامه ریزی کنند.

نیمه مهرماه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بر آغاز بازگشایی دانشگاه ها از 15 آبان خبر داد و با اشاره به اینکه حفظ سلامت جامعه دانشگاهی اساس کار وزارت علوم در از سرگیری آموزش های حضوری دانشگاه هاست، بر اجرای طرح های بین دانشگاهی تأکید کرد.

محمدعلی زلفی گل با اشاره به چالش های پیش رو در عرصه آموزش عالی بر بازگشایی و از سرگیری آموزش حضوری تاکید کرد و گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا مقررشده دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی از 15 مهرماه و مقطع کارشناسی از 15 آبان ماه به صورت حضوری در کلاس های درس فعالیت داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا امکان حضوری شدن دانشگاه ها از نیمه آبان فراهم است؟

آیا امکان حضوری شدن دانشگاه ها از نیمه آبان فراهم است؟