مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 05:402021-10-20پزشكي

روند کاهشی کرونا در همدان کُند است


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا روند کاهش مبتلایان به کرونا در استان همدان را در پیک پنجم کُند اعلام کرد و گفت: روند کاهشی کرونا در این پیک به کندی در حال کاهش است.

- ایسنا/همدان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا روند کاهش مبتلایان به کرونا در استان همدان را در پیک پنجم کُند اعلام کرد و گفت: روند کاهشی کرونا در این پیک به کندی در حال کاهش است.

دکتر ابراهیم جلیلی در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: پیک های قبلی به سرعت روند ابتلا افزایش یافت و به همان سرعت نیز روند کاهشی شد اما در پیک پنجم همان گونه که روند مبتلایان به کندی در حال افزایش بود، روند کاهش نیز به کندی در حال وقوع است.

وی با بیان اینکه در فصل پاییز مشکلات و علائم تنفسی از جمله سرماخوردگی و آنفلوآنزا دیده می شود، گفت: مردم باید با رعایت پروتکل های بهداشتی میزان علائم تنفسی را کاهش دهند و این در حالیست که برخی شهروندان در استفاده از ماسک سهل انگاری کرده و نسبت به زدن ماسک بی تفاوت هستند.

دکتر جلیلی تصریح کرد: استفاده از ماسک در سال گذشته به گونه ای بود که میزان شیوع آنفلوآنزا را به طور چشمگیری کاهش داد و امیدواریم روند استفاده از ماسک با استقبال بیشتری همراه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند کاهشی کرونا در همدان کُند است

روند کاهشی کرونا در همدان کُند است