مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 04:502021-10-20سياسي

استفاده از نخبگان اهل سنت پایانی بر رفع تبعیض هاست


عضو هیئت فتوای اهل سنت جنوب کشور با صدور پیامی انتصاب «ماموستا عبدالسلام کریمی» به عنوان مشاور رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی را حکایت از تدبیر و نگاه عدالت محورانه رییس جمهور در بهره بردن از نخبگان و شایستگان اهل سنت و پایانی بر رفع .

- ایسنا/هرمزگان عضو هیئت فتوای اهل سنت جنوب کشور با صدور پیامی انتصاب ماموستا عبدالسلام کریمی به عنوان مشاور رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی را حکایت از تدبیر و نگاه عدالت محورانه رییس جمهور در بهره بردن از نخبگان و شایستگان اهل سنت و پایانی بر رفع تبعیض های مدیریتی دانست.

شیخ محمدعلی امینی، عضو هیئت فتوای اهل سنت جنوب کشور، ظهر امروز، 27 مهرماه، با صدور پیامی انتصاب ماموستا عبدالسلام کریمی به عنوان مشاور رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی را حکایت از تدبیر و نگاه عدالت محورانه رییس جمهور در بهره بردن از نخبگان و شایستگان اهل سنت و پایانی بر رفع تبعیض های مدیریتی دانست.

در متن پیام شیخ امینی آمده است: رییس محترم جمهوری اسلامی ایران با سلام و تحیت؛ انتصاب و بهره بردن از توانایی های افراد شایسته، کاردان و متخصص در مناصب و مسئولیت های اجرایی، علاوه بر تسهیل امور در جهت تحقق اهداف عالیه دولت و امور اجرایی، بیانگر اعتقاد قلبی جنابعالی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از نخبگان اهل سنت پایانی بر رفع تبعیض هاست

استفاده از نخبگان اهل سنت پایانی بر رفع تبعیض هاست