مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 04:352021-10-20سياسي

تذکر نمایندگان در خصوص مصرف سوخت مازوت در نیروگاه های اصفهان


حسینعلی حاجی دلیگانی و عباس مقتدایی دو تن از نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی خطاب به مسؤولان کشوری و استانی نسبت به احتمال مصرف مازوت در نیروگاه های استان تذکر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهور، معاون اول رییس جمهور، وزیر نفت، دادستان کل کشور و استاندار اصفهان نامه ای ارسال کرد.

در ابتدای این نامه آمده است: پیرو دادنامه ای مبنی بر آلاینده بودن نیروگاه مذکور و همچنین نامه دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان خطاب به رییس کل دادگستری استان و مکاتبات انجام گرفته با معاون اول وقت قوه قضاییه، مبنی بر خسارت های جانی و بهداشتی و همچنین مکاتباتی که نشان می دهد اطلاعات غلط توسط برخی متولیان و ذی نفعان به گونه ای ارائه شده که مصرف مازوت در اصفهان را گویی به عنوان یک موضوع ساده مورد توجه قرار داده اند و نه به عنوان یک موضوعی که ده ها و بلکه صدها نفر از مردم را مورد آسیب جدی قرار می دهد.

اجازه ندهید با جان مردم اصفهان بازی شود در ادامه اضافه شده است: با این توضیحات و باعنایت به موضوعات عینی و مباحث جدی مرتبط با زیست انسانی در اصفهان، اینجانب به عنوان کسی که در مشاهدات میدانی و پیگیری های همه جانبه مشارکت داشته ام، تقاضامندم با لحاظ همه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر نمایندگان در خصوص مصرف سوخت مازوت در نیروگاه های اصفهان

تذکر نمایندگان در خصوص مصرف سوخت مازوت در نیروگاه های اصفهان