مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 03:552021-10-20سياسي

صدور پیام مشترک استاندار و نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت هفته وحدت


آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان و حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان وبلوچستان با صدور پیامی مشترک، فرارسیدن هفته وحدت را تبریک گفتند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان و حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان وبلوچستان با صدور پیامی مشترک، فرارسیدن هفته وحدت را تبریک گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- در متن این پیام آمذه است؛ بسم الله الرحمن الرحیم وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا ۚ وَاذْکُرُوا نِعْمَتَ اللَّهِ عَلَیْکُمْ إِذْ کُنْتُمْ أَعْدَاءً فَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِکُمْ فَأَصْبَحْتُمْ بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا وَکُنْتُمْ عَلَیٰ شَفَا حُفْرَهٍ مِنَ النَّارِ فَأَنْقَذَکُمْ مِنْهَا ۗ کَذَٰلِکَ یُبَیِّنُ اللَّهُ لَکُمْ آیَاتِهِ لَعَلَّکُمْ تَهْتَدُونَ و همگی به ریسمان خدا قرآن و اسلام، و هرگونه وسیله وحدت چنگ زنید، و پراکنده نشوید! و نعمت (بزرگِ) خدا را بر خود، به یاد آرید که چگونه دشمن یکدیگر بودید، و او میان دلهای شما، الفت ایجاد کرد، و به برکتِ نعمتِ او، برادر شدید! و شما بر لبِ حفره ای از آتش بودید، خدا شما را از آن نجات داد؛ این چنین، خداوند آیات خود را برای شما آشکار می سازد؛ شاید پذیرای هدایت شوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور پیام مشترک استاندار و نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت هفته وحدت

صدور پیام مشترک استاندار و نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت هفته وحدت