مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 21:252021-10-19بين الملل

روسیه به دلارزدایی ادامه می دهد


معاون وزیر خارجه روسیه با اشاره به سابقه طولانی تحریم ها علیه روسیه گفت: شکی نیست که به کاهش وابستگی خود به دلار ادامه می دهیم.

- معاون وزیر خارجه روسیه با اشاره به سابقه طولانی تحریم ها علیه روسیه گفت: شکی نیست که به کاهش وابستگی خود به دلار ادامه می دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از راشاتودی، معاون وزیر خارجه روسیه گفت این کشور سیاست رهایی از وابستگی به دلار در اقتصاد خود را برنامه ریزی کرده است و آن را ادامه خواهد داد.

الکساندر پنکین با بیان اینکه واشنگتن می تواند هر زمان که دلش بخواهد مانع از انجام تراکنش هایی شود که بر حسب دلار انجام می شوند، از آسیب پذیری اقتصادی در برابر تحریم ها در صورت وابستگی به دلار خبر داد.

معاون وزیر خارجه روسیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سابقه طولانی تحریم ها علیه روسیه گفت: شکی نیست که به کاهش وابستگی خود به دلار ادامه می دهیم و این کار را از راه هایی نظیر کاهش دلار از ذخایر ارزی بانک مرکزی، کاهش استفاده از دلار در تراکنش های داخلی و خارجی و همچنین امضای توافق نامه های تجاری با دیگر کشورها برای استفاده از ارزهای ملی پیش خواهیم برد.

پنکین معتقد است که در بلندمدت، ارزهای دیگر و همچنین ارزهای دیجیتالی بخش بزرگی از سلطه بازار را بر روی بازار از بین خواهند برد اما حذف دلار از چرخه مبادلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه به دلارزدایی ادامه می دهد

روسیه به دلارزدایی ادامه می دهد