مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 19:002021-10-19سياسي

اهمیت و دستاوردهای سفر سرلشکر باقری به روسیه چه بود؟


سفر سردار سرلشکر محمدباقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به مسکو و اهداف دیدارها و مذاکرات وی با طرف های روس مورد توجه گسترده بین المللی قرار گرفت و تحلیل های زیادی پیرامون آن مطرح شده است.

- بین الملل تابناک: سفر سردار سرلشکر محمدباقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به مسکو و اهداف دیدارها و مذاکرات وی با طرف های روس مورد توجه گسترده بین المللی قرار گرفت و تحلیل های زیادی پیرامون آن مطرح شده است.

سردار سرلشکر باقری به دعوت رسمی ارتشبد سرگیی شایگو وزیر دفاع روسیه عازم روسیه شد و درباره توسعه همکاری ها و مناسبات مشترک دفاعی و نظامی، مبارزه با تروریسم و بررسی تحولات منطقه ای و بین المللی با مقامات بلندپایه روسی گفت وگو و تبادل نظر کرد.

دعوت رسمی وزیر دفاع روسیه از رییس ستاد کل نیرو های مسلح کشورمان، بیانگر نقش ویژه ایران در تحقق ثبات و امنیت منطقه و اذعان قدرت های جهانی بر لزوم نقش آفرینی ایران در معادلات منطقه ای و جهانی است.

این سفر همچنین ادامه تعاملات دو کشور برای هم افزایی و بهره گیری از ظرفیت های طرفین جهت تقویت توان دفاعی و نظامی دو کشور بوده است.

قراردادهای خرید جنگنده و بالگرد از روسیه سرلشکر محمد باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح در نشستی با کارشناسان و مدیران نهادهای ایرانی در محل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت و دستاوردهای سفر سرلشکر باقری به روسیه چه بود؟

اهمیت و دستاوردهای سفر سرلشکر باقری به روسیه چه بود؟