مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 18:252021-10-19سياسي

از فلوچارت بیانیه گام دوم انقلاب با حضور فرمانده کل سپاه در کرمان رونمایی شد


فلوچارت قرارگاه عملیاتی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و قرارگاه های جهادی محرومیت زدایی شرق و جنوب استان کرمان با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران و جمعی از مسئولین استان رونمایی شد.

- سردار حسین معروفی فرمانده سپاه استان کرمان غروب 27 مهرماه در مراسمی با عنوان طرح اعتلای بسیج و رونمایی از سه قرارگاه اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب در استان کرمان با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیج یک فرهنگ است و اگر کسی آن را در خود نهادینه کند، درون رزم قوی می شود که به طبع آن برون رزم هم قوی خواهد شد.

وی بسیج را تکیه گاه دلسوزان و دغدغه مندان دین و انقلاب دانست و بیان کرد: بسیج در عرصه های فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، اجتماعی، تعلیم و تربیت، فرماندهی و مدیریت، هنری، فضای مجازی و .

انجام وظیفه می کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ویژگی های بسیجیان را همانند ویژگی های بسیجیان دوران دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: امروز حضور در صحنه نبرد و جهاد برای امیدآفرینی و مبارزه حقیقی با آمریکا، مجاهدت و ایمان، بصیرت، صبر و ولایتمداری، اخلاص و مردم داری در وجود بسیجیان موج می زند.

وی اظهار کرد: بسیج استان کرمان و فرماندهان دغدغه مند در پایگاه ها و اقشار برای حضور در همه عرصه های ابلاغی فرماندهی کل سپاه سر از پا نمی شن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از فلوچارت بیانیه گام دوم انقلاب با حضور فرمانده کل سپاه در کرمان رونمایی شد

از فلوچارت بیانیه گام دوم انقلاب با حضور فرمانده کل سپاه در کرمان رونمایی شد