مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 18:152021-10-19سياسي

گام مهم دادستانی تهران برای پیشگیری از وقوع جرم


تاکید بر رصد و نظارت مجرمان خطرناک، ارتقای سطح هماهنگی بین دستگاه های قضایی، امنیتی و اطلاعاتی و … از مهم ترین موضوعات مطرح شده از سوی دادستان تهران در نخستین جلسه هماهنگی برای اجرای دستورالعمل اجرایی «کنترل مجرمان حرفه ای و سابقه دار» بود.

- تاکید بر رصد و نظارت مجرمان خطرناک، ارتقای سطح هماهنگی بین دستگاه های قضایی، امنیتی و اطلاعاتی و … از مهم ترین موضوعات مطرح شده از سوی دادستان تهران در نخستین جلسه هماهنگی برای اجرای دستورالعمل اجرایی کنترل مجرمان حرفه ای و سابقه دار بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادسرای عمومی و انقلاب تهران، علی القاصی در این جلسه که با حضور رییس کل دادگستری استان تهران، برخی از معاونان دادستان و دستگاه های ذی ربط تشکیل شد بر ضروت تاسیس بانک اطلاعاتی مجرمان خطرناک و حرفه ای برای کنترل آنها و پیشگیری از تکرار جرایم، هیاتی متشکل از معاونان خود را مامور پیگیری این موضوع کرد.

وی با اشاره به اهمیت تأسیس بانک اطلاعات مجرمان خطرناک و حرفه ای در کنترل مجرمان و پیشگیری از تکرار جرایم، هیاتی از معاونان ستادی خود را به عنوان اعضای دبیرخانه ستاد مکلف کرد با همفکری و همکاری مرکز انفورماتیک دادگستری استان تهران، سازمان زندان ها و نیروی انتظامی، ظرف 15 روز مشکلات موجود پیرامون تأسیس سامانه هوشمند سوابق م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام مهم دادستانی تهران برای پیشگیری از وقوع جرم

گام مهم دادستانی تهران برای پیشگیری از وقوع جرم