مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 18:152021-10-19اقتصادي

ادعای جدید هند در مورد میدان گازی «فرزاد ب»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مقامات هندی مدعی شدند حتی پس از تصمیم ایران برای اعطای حق توسعه میدان گازی فرزاد ب به شرکت های ایرانی، - مقامات هندی مدعی شدند حتی پس از تصمیم ایران برای اعطای حق توسعه میدان گازی فرزاد ب به شرکت های ایرانی، کنسرسیوم هندی به صورت قراردادی حق دریافت 30 درصد از سود پروژه توسعه این میدان گازی عظیم را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مقامات هندی مدعی شدند حتی پس از تصمیم ایران برای اعطای حق توسعه میدان گازی فرزاد ب به شرکت های ایرانی، کنسرسیوم اُ ان جی سی ودیش هند به صورت قراردادی حق دریافت 30 درصد از سود پروژه توسعه این میدان گازی عظیم را دارد.

به نوشته رسانه های هندی، شرکت ملی نفت ایران در فوریه سال 2020، به هند اطلاع داد قصد دارد تا قرارداد توسعه میدان گازی فرزاد ب با شرکت های ایرانی منعقد کند.

در ماه می امسال، ایران 1.

78 میلیارد دلار به گروه پتروپارس اختصاص داد.

یک مقام دولتی هند در این باره گفت: این میدان گازی توسط کنسرسیوم هندی کشف شده و به طور طبیعی به تولید رساندن آن علاقمند بود و یک طرح توسعه ارائه داد، اما دولت ایران تصمیم گرفت بدون مشارکت خارجی این پروژه را ادامه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای جدید هند در مورد میدان گازی «فرزاد ب»

ادعای جدید هند در مورد میدان گازی «فرزاد ب»