مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 18:002021-10-19سياسي

طرح تسهیل صدور مجوز های کسب و کار عجولانه تصویب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جعفر کوشا رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در نشست خبری مشترک با رییس کانون وکلای مرکز، - رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) گفت: طرح تسهیل صدور مجوز های کسب و کار عجولانه تصویب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جعفر کوشا رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در نشست خبری مشترک با رییس کانون وکلای مرکز، ضمن تبریک هفته وحدت گفت: امیدوارم رحمانیت و مدارا کردن در جامعه ما ظهور و بروز بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به طرح تسهیل صدور برخی مجوز های کسب و کار گفت: این طرح توسط نمایندگان محترم مجلس به تصویب رسید و عن قریب در شورای نگهبان از نظر مغایرت با قانون اساسی و شرع بررسی می شود.

جا دارد از نمایندگانی که در مجلس از اندیشه و حقانیت دفاع مردند تشکر کنیم، اما متاسفانه ماده 6 این طرح به گونه ای تصویب شد که از نظر کارشناسی و عقلانیت داری ابهامات و ایراد است.

کوشا خاطرنشان کرد: طبق تبصره یک ماده یک قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت، برای جذب کارآموزان وکالت کمیسیونی تشکیل می شود که این کمیسیون مرکب از رییس دادگستری استان، رییس دادگاه انقلاب و رییس کانون وکلای استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تسهیل صدور مجوز های کسب و کار عجولانه تصویب شد

طرح تسهیل صدور مجوز های کسب و کار عجولانه تصویب شد