مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 17:552021-10-19اقتصادي

صادرات 315 میلیون دلاری کالا از گیلان در نیمه نخست امسال


استاندار گیلان، هدف گذاری صادراتی گیلان طی سال جاری را با تعامل مثبت و هم افزایی دستگاه های اجرایی قابل تحقق دانست و تقویت شرکت های حمل و نقل کالا و استفاده حداکثری از منابع موجود و زمینه سازی بهره مندی تاجران از تسهیلات قانونی را مورد تاکید قرار داد.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، هدف گذاری صادراتی گیلان طی سال جاری را با تعامل مثبت و هم افزایی دستگاه های اجرایی قابل تحقق دانست و تقویت شرکت های حمل و نقل کالا و استفاده حداکثری از منابع موجود و زمینه سازی بهره مندی تاجران از تسهیلات قانونی را مورد تاکید قرار داد.

ارسلان زارع در جلسه توسعه صادرات غیرنفتی گیلان با اشاره به ظرفیت های پرشمار استان در فزونی صادرات غیرنفتی، تسهیل برخی ضوابط این امر را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: گشایش در وضعیت اقتصادی مردم و زمینه سازی برای رشد اقتصادی، با همکاری و هم افزایی دستگاه های اجرایی امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی از حداکثر ظرفیت خود برای تحقق شعار سال و بسترسازی به منظور ایجاد تحول بزرگ در این حوزه استفاده کنند، افزود: رشد اقتصادی مدنظر رییس جمهور و دولت سیزدهم هدفی ارزشمند است که باید برای نیل به آن، تلاش کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 315 میلیون دلاری کالا از گیلان در نیمه نخست امسال

صادرات 315 میلیون دلاری کالا از گیلان در نیمه نخست امسال