مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 17:452021-10-19سياسي

ایمنی در برابر کرونا با واکسیناسیون بیش از 90 درصد ایجاد می شود


معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: ایمنی در برابر ویروس چموش کرونا با واکسیناسیون بیش از 90 درصدی جمعیت استان اردبیل ایجاد شده و تحققی عینی پیدا می کند.

- ایسنا/اردبیل معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: ایمنی در برابر ویروس چموش کرونا با واکسیناسیون بیش از 90 درصدی جمعیت استان اردبیل ایجاد شده و تحققی عینی پیدا می کند.

بهروز ندایی در چهل و ششمین جلسه قرارگاه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در اردبیل اظهار کرد: با پرهیز از هرگونه سهل انگاری همه افراد جامعه باید پروتکل های بهداشتی را حتی در صورت تزریق دز اول و دوم واکسن رعایت کنند تا بیش از این گرفتار موج های بعدی کرونا نشویم.

وی تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا در هفته های آینده وضعیت واکسیناسیون استان را به بیش از 85 درصد برسانیم تا افراد واجد شرایط با مراجعه به مراکز واکسیناسیون و تزریق دز دوم بتوانند ایمنی لازم را در خود ایجاد کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل کاهش تعداد بستری ها را تا 185 نفر یادآور شد و گفت: به نظر می رسد روند کاهشی کند شده و ما در روزهای اخیر با افزایش تدریجی مراجعین روبه رو هستیم که اگر دقت لازم را در رعایت پروتکل های بهداشتی انجام ندهیم قطعا گرفتار موج جدیدی از این بیماری خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمنی در برابر کرونا با واکسیناسیون بیش از 90 درصد ایجاد می شود

ایمنی در برابر کرونا با واکسیناسیون بیش از 90 درصد ایجاد می شود