مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 16:352021-10-19پزشكي

اشتراک تجارب موفق کمیته پژوهش های دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور


در دومین روز از وبینار اشتراک تجارب موفق کمیته پژوهش های دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کل کشور نکاتی در خصوص افزایش همکاری های بین المللی، - ایسنا/اصفهان در دومین روز از وبینار اشتراک تجارب موفق کمیته پژوهش های دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کل کشور نکاتی در خصوص افزایش همکاری های بین المللی، توجه به اخلاق در پژوهش و .

ارائه شد.

استمرار و بقای هر جامعه مستلزم آن است که مجموعه باورها، ارزش ها، رفتارها، گرایش ها، دانش ها و مهارت های آن به نسل های بعدی منتقل شود.

بی تردید برقراری سازوکارهای مناسب برای گسترش این فرهنگ از طریق پژوهش و برگزاری جشنواره های مختلف امکان پذیر است که در این میان یکی از مناسب ترین این برنامه ها با توجه به شرایط کنونی جامعه، وبینار اشتراک تجارب موفق است.

دومین روز از وبینار اشتراک تجارب موفق کمیته پژوهش های دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کل کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان امروز، (سه شنبه- 27 مهرماه)، به صورت برخط برگزار شد.

حامد میرزایی- سرپرست کمیته تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این وبینار با ارائه سخنانی در خصوص افزایش همکاری های بین المللی، اظهار کرد: هر همکاری منجر به خروجی، قطعا شرکایی دارد و هر همکاری که با شرکای خارجی باشد قطعا دستاوردهای بیشتری هم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتراک تجارب موفق کمیته پژوهش های دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور

اشتراک تجارب موفق کمیته پژوهش های دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور